Au Revoir L'Afrique - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Esther Visser - WaarBenJij.nu Au Revoir L'Afrique - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Esther Visser - WaarBenJij.nu

Au Revoir L'Afrique

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 December 2009 | Burkina Faso, Ouagadougou

Lieve mensen,

Ik kon het niet laten om toch vandaag nog even een berichtje te schrijven. Het is dan wel niet in mijn gebruikelijke stijl, deze week heb ik namelijk bijna geen tijd gehad om te schrijven, maar toch. Afgelopen week zat zo vol met het kopen van cadeautjes, afscheid nemen van iedereen en etentjes overal! Erg leuk natuurlijk, maar aan de andere kant ook naar omdat dit het einde betekent van een hele fijne tijd in Burkina Faso. Vannacht om half vier stap ik in het vliegtuig en ik zal om twintig voor een morgen landen op Schiphol. Ik hoop dat ik het ga overleven, want het is echt stervenskoud in Nederland. Vooral aangezien het kwik hier in de middag nog steeds tot zevenendertig graadjes stijgt, en het in Nederland 's nachts tot -15 vriest. Delta T van 52 graden!!!

Vreemd dat 3.5 maand Afrika zo snel voorbij gevlogen is.. Ik weet nu al zeker dat ik terug ga komen. :D
Au Revoir l'Afrique, bien sur!
Dit is echt officieel mijn laatste berichtje uit Ouagadougou, en ik wil iedereen die zo trouw heeft gemaild, gesmst, gekrabbeld, gereageerd en gebeld heeft heel erg bedanken! Jullie ontvangen binnenkort een uitnodiging om alle foto's te bekijken onder het genot van warme chocolademelk.

Ik ga zo weer verder mijn tas inpakken, waarin ik niet bijster getalenteerd ben. Het gaat nooit of te nimmer passen, maar hier zullen ze wel niet zo moeilijk doen over een paar extra kilootjes ;)

Liefs en OANT MOARN!
Bisou,
Esther

  • 20 December 2009 - 14:31

    Froukje:

    Goeie terugreis!!
    Lest dit fast pas ast wer ien Nl bist, mar dat dot dr lekker neat ta. Dr is auroene nacht wer een dik pak snie fallen, haha. Dus idd, dit wurt even flink wenne foar dei. :D

  • 20 December 2009 - 14:40

    Mem:

    Hoii Esther,

    Er is een tijd van komen en een tijd van gaan.
    Wij vinden het super dat je morgen weer thuiskomt!!! maar ik kan mij wel indenken dat je gemengde gevoelens hebt.

    Ik ga nu snel een appeltaart bakken, want moarn komt ús Es thús.

    Dikke tút

  • 20 December 2009 - 14:42

    Kater:

    Heee Esthaa,

    Nou het is inderdaad best snel gegaan!
    Mijn Welkom terug cadeau is helemaal klaar en staat ingepakt en wel op de tafel te wachten op jou! We kregen zonet een uitnodiging voor de kerst bij Opa en oma, dus wij moeten nog maar even snel wat nieuwe outfits kaufen! Nou tot morgen, kan niet wachten hoe je eruit ziet! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 December 2009 - 16:50

    Annigje:

    Hoi Esther,

    Wat mooi dat je het zo fijn hebt gehad in Burkina Faso. We hebben genoten van je verslagen. Een een hele goede terugreis toegewenst vanuit een wit Heerenveen.

    Oja, maar goed dat je morgen weer thuis bent, kun je eindelijk je vader weer even tot orde roepen. Het zal de heimwee zijn maar hij gedraagt zich tegenwoordig een beetje vreemd?????

  • 20 December 2009 - 17:06

    Ilse:

    Morgen alweer thuis jéemineee!
    Wat gaat de tijd toch hard.
    Het ligt hier nog steeds helemaal onder met sneeuw dus wennen maar!!!! :-D
    Groetjes uit Koud Heerenveen.

  • 20 December 2009 - 17:28

    Fam.Hofstee:

    Een hele goede reis gewenst en welkom back op de Gaest. Gr.Jikke

  • 20 December 2009 - 18:05

    Hilda.:

    Hoi Esther.

    Ik heb van jou verhalen genoten!! zal ze gaan missen.
    Jij een goede reis.
    Groetjes ut de Jutryp.
    waar het eeeeerg koud is:-) brrrr, maar wel een geweldige mooie wereld!!

  • 21 December 2009 - 11:14

    Marcel (de Goed):

    Hoi Esther,

    Jammer dat je belevenissen in Oegadoegie voorbij zijn. Ik heb genoten van je verhalen!
    Waar ik ook van genoten heb waren de reacties van je pa, als we in de personeelskamer het over grote knappe negers hadden die op slinkse wijze Nederlandse vrouwen weten te strikken om aan een verblijfsvergunning te komen ;-)

  • 21 December 2009 - 21:27

    Tryn:

    Frou!
    ^& hast vannejoen wer genoten van een heerlijke aflevering van us geliefde Danny bij de kachel ope bank?
    Mooi dast wer thus bist Gozer!
    hie die al even smst op dien alde normale -06 nummer!
    He ouwe rakker, bin beneid nei dien foto's en verhalen! Xx.

  • 21 December 2009 - 21:33

    Janke Zusje Van:

    hoi esther, ik heb erg genoten van je belevenissen in burkino faso .je zult nu wel thuis zijn .lekker genieten van alles thuis.groet hannie en kees van mij. fijne feestdagen toegewenst van mij. groet janke.

  • 22 December 2009 - 12:48

    Esther De Raad:

    dagdag!
    hoop dat je een beetje goed bent aangekomen met de weerstoestanden daar in europe!
    schijnt nog al een gedoe te zijn met vertragingen enzo..
    waarschijnlijk ben je nu of thuis of zit je ergens vast op het vliegveld, dus een fijne thuiskomt (vooral ff genieten van de sneeuw!!) en anders sterkte met het wachten!!

    groetjes!

  • 22 December 2009 - 15:38

    Janke Postma:

    Hey Esther, wolkom yn ûs kâlde kikkerlântsje. Neffens ûs bist of krekt thûs! of nog ûnderweis!. Lokkig binne de dyken net sa slim mear ûnder de snie en iissmurrie. It muot efkes goed taaie en dan wer flink frieze,sadat we earst lekker ride kinne op de iisbaen. Noflikke kriistdagen en in lokkig en sûn 2010 tawinske!! Groetnis fân de Postma family fân nr. 21.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Burkina Faso, Ouagadougou

Reis naar Burkina Faso

Recente Reisverslagen:

23 December 2009

Oost, west..

20 December 2009

Au Revoir L'Afrique

14 December 2009

Don't worry, I'll be back in a week

07 December 2009

Zwarte pieten in Ouagadougou

01 December 2009

Time flies when you're having fun
Esther

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 50759

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 21 Juli 2014

Zuid Oost Azië

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Reis naar Quy Hoá in Vietnam

12 September 2009 - 04 Januari 2010

Reis naar Burkina Faso

Landen bezocht: