Oost, west.. - Reisverslag uit Tjerkgaast, Nederland van Esther Visser - WaarBenJij.nu Oost, west.. - Reisverslag uit Tjerkgaast, Nederland van Esther Visser - WaarBenJij.nu

Oost, west..

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

23 December 2009 | Nederland, Tjerkgaast

Hallo!

Gister aan het einde van de middag ben ik weer in Tjerkgaast beland! Een dagje later dan officieel op de planning stond wel te verstaan, want ik had een beetje pech met het vliegen. Zondagnacht heb ik de nacht gespendeerd op het vliegveld van Ouagadougou, omdat mijn vliegtuig vijf uur later vertrok. Dit had tot gevolg dat ik in Casablanca mijn vliegtuig naar het witte Holland miste. Eerst zou ik over Madrid terugvliegen, maar toen ik dat felbegeerde ticket in handen had, kwam een medewerker van Royal Air Maroc me achterna dat ze net een telefoontje hadden ontvangen uit Madrid dat wegens meteorologische omstandigheden er geen vliegtuigen mochten landen. Dus, verbleef ik een nachtje in een viersterren hotel in Casablanca. Na een lange reis ben ik de volgende dag toch in het o zo verschrikkelijk koude Nederland aangekomen.

Het is erg fijn om weer thuis te zijn, en ik kan nu eindelijk wat foto's uploaden! Bijgaand vinden jullie ook een foto van de spulletjes die ik aan het ziekenhuis heb gegeven. Niet al het geld is uitgegeven, dus ga ik een goed doel zoeken om de rest aan te schenken.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties altijd, en tot snel!
Liefs,
Es

  • 23 December 2009 - 20:20

    Ilse:

    we hebben eindelijk een wii!!!!!!!!!! best wel leuk in zo'n 4 sterren hotel.
    !

  • 24 December 2009 - 15:01

    Marije:

    Wauwie wat in foto's ;) ..

    bin bliid dast úteindelijk goed oankaam bist en ha genoten fan al dyn moaie ferhalen!
    Hoopje se indd snel ris te besjen mei in beker choco drby ;) .. Goed idee ;)

    Genietse nog fan de snie hè, sil wol wenne wêse :P ..

    Oant gau!
    Leafs

  • 24 December 2009 - 15:41

    Fam.Hofstee:

    Oeral thûs mar thûs it bêste ! Gr.Jikke

  • 26 December 2009 - 12:47

    Rimko:

    Haha, echt lagge die kindjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tjerkgaast

Reis naar Burkina Faso

Recente Reisverslagen:

23 December 2009

Oost, west..

20 December 2009

Au Revoir L'Afrique

14 December 2009

Don't worry, I'll be back in a week

07 December 2009

Zwarte pieten in Ouagadougou

01 December 2009

Time flies when you're having fun
Esther

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 50753

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 21 Juli 2014

Zuid Oost Azië

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Reis naar Quy Hoá in Vietnam

12 September 2009 - 04 Januari 2010

Reis naar Burkina Faso

Landen bezocht: