10.. (9-8-7-6-5-4-3-2-1-0) - Reisverslag uit Tjerkgaast, Nederland van Esther Visser - WaarBenJij.nu 10.. (9-8-7-6-5-4-3-2-1-0) - Reisverslag uit Tjerkgaast, Nederland van Esther Visser - WaarBenJij.nu

10.. (9-8-7-6-5-4-3-2-1-0)

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 Augustus 2010 | Nederland, Tjerkgaast

Ondanks de gure regenbui die nu langs Tjerkgaast trekt, terwijl het hartje zomer is, stapte ik vanochtend zo vrolijk uit mijn bed. Slechts 10 nachtjes slapen, en dan stappen we met onze DurfJijMee groep op het vliegtuig naar Vietnam. Echt bizar hoe de tijd voorbij racet. Tegelijkertijd kan ik niet wachten tot het eindelijk zo ver is.
Dit komt ook door de groep waarmee wij deze heftige, ontroerende, spannende en supergave periode tegemoet gaan. Ik heb iedereen nu welgeteld 3 dagen gezien, maar toch heb ik het gevoel alsof ik ze al maanden, al dan niet jaren ken. Talloze herinneringen al heb ik aan onze ontmoetingen. Tandems, weerwolven, onweersbuien, Afghaanse bruiloften, Tokkies, eten met stokjes, abnormaal steile trappen, ijsklimmen, raadsels over albatrossen, kamelen en Adam en Eva.
Deels veroorzaakt doordat we allemaal hetzelfde doel hebben, maar stel maar eens een groep samen waarbij dit gevoel zo snel ontstaat. Bijdeze dus petje af voor Wiesje en Curt.
Nog 10 dagen en dan gaan we weg.
Dan storten we ons vol goede moed in een nieuw avontuur.
Dan sluiten we vriendschappen voor het leven.
Dan gaan we enorm veel leren.
Dan beginnen onze filmcarrieres.
Dan zullen we onszelf tegenkomen.
Dan gaan we de curve in.
En dan zullen we elkaar uit de curve helpen. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Vandaag zullen Kyra en ik met een interview over de reis in de Leeuwarder Courant staan. :) Gisterochtend hebben we mailtjes geschreven naar allerlei kranten, radiostations en plaatselijke omroepen. Gistermiddag werd ik, ietwat onverwacht en dus geheel onvoorbereid, gebeld door iemand van de Leeuwarder Courant. 'Gang is olles', dus vandaag zal ik al in de krant staan. Na de reis mogen we weer contact opnemen met de krant, voor een vervolginterview, dus dat is geweldig.

Ik zal zo langzamerhand maar eens beginnen met de voorbereidingen, morgen mijn laatste prikje halen en dan voorzichtig aan mijn backpack beginnen inpakken. (Ik kijk nu de Pfaffs, dus vandaar deze Belgische zinsconstructie)

Liefs uit het kille Friese land,

Esther

  • 03 Augustus 2010 - 13:46

    Wiesje:

    Wat kan je al niet meemaken in 3 dagen! Dat belooft veel goeds voor de 2 weken in Vietnam! Die albatros heb ik trouwens gemist. Vertel je me nog wel he?
    3-2-1...

  • 08 Augustus 2010 - 19:08

    Amanda:

    Hej Esther

    wow noch mar 5 dagen
    Spannend jer, ik sil dyn ferhalen folgje

    Myn freon sei al dat jim yn 'e krant stiene, wat leuk. Ik wie op fakansje dus ha it net lêzen. Sil noch efkes sjen as er ergens noch ik krant te fienen is. ( t ald papier is woansdei west)

    Yn elts gefal in hele goeie reis en ik hoopje dat jim in hele moaie tiid mei elkoar ha en de minsken der helpe kinne

    leafs Amanda

  • 12 Augustus 2010 - 12:23

    Annigje:

    Hoi Esther,

    Een hele goede reis en we wachten vol spanning je verhalen af.
    Groetjes uit Heerenveen

  • 13 Augustus 2010 - 16:40

    Ilse:

    Heeel Veel plezier.!!

  • 13 Augustus 2010 - 21:15

    Mem:

    Hey Esther,
    Nu ik dit schrijf vanuit Breskens zit jij nog in het vliegtuig naar Vietnam. Leave skat heel veel plezier en geniet van alles.
    Een hele mooie, onvergetelijke tijd toegewenst. Dikke tút fan Heit, Karin, Renske en mem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tjerkgaast

Esther

Actief sinds 06 Aug. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 50761

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 21 Juli 2014

Zuid Oost Azië

13 Augustus 2010 - 30 Augustus 2010

Reis naar Quy Hoá in Vietnam

12 September 2009 - 04 Januari 2010

Reis naar Burkina Faso

Landen bezocht: